Το stretching και τα οφέλη του

Είναι τόσο εύκολο, τόσο γρήγορο αλλά πολλές φορές το προσπερνάμε

Το stretching απαιτεί πάρα πολύ λίγο χρόνο και προσφέρει πάρα πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Ο φυσιοθεραπευτής-οστεοπαθητικός Γιώργος Τσουκαλάς αναλύει τις οδηγίες του American College of Sports Medicine, σύμφωνα με τις οποίες χρειάζεται να κάνουμε διατάσεις 2-3 φορές την εβδομάδα. Αρκούν 60 δευτερόλεπτα για κάθε μυϊκή ομάδα και 10-30 δευτερόλεπτα για την κάθε διάταση.

Ο κ. Τσουκαλάς εξηγεί πόσο ευεργετικές είναι οι διατάσεις και μας προτρέπει να τις κάνουμε μέρος της καθημερινότητάς μας. Χάρη στο stretching, η στάση του σώματος μας και το εύρος της κίνησης μας βελτιώνονται, οι πόνοι που νιώθουμε μειώνονται και ταυτόχρονα συμβαίνουν πολλά ακόμα, που αναλύονται στο video που ακολουθεί: