Σαρδέλες: Τα θρεπτικά στοιχεία τους στην εβδομαδιαία διατροφή σου

Να γιατί πρέπει να τις εντάξεις στο γευστικό πρόγραμμά σου

Οι σαρδέλες έχουν ανεβεί στη λίστα με τις πολύ θρεπτικές τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε συχνά. Τα ψάρια ξέρεις ότι είναι θρεπτικά και απαραίτητα για τον οργανισμό σου αλλά ήξερες τα παρακάτω θετικά της σαρδέλας;

Πρόκειται για ένα φρέσκο ψάρι που το βρίσκουμε εύκολα στη χώρα μας, σε πολύ χαμηλή τιμή.

1. Είναι πλούσια σε εξαιρετικής ποιότητας Ω3 λιπαρά. Σε αντίθεση με τα άλλα ψάρια, η σαρδέλα έχει τα μικρότερα ποσοστά υδράργυρου -και αυτό είναι εξαιρετικό.

2. Η σαρδέλα είναι από τις λίγες καλές και φυσικές πηγές Q10.

3. Η σαρδέλα είναι πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες, κάτι που την καθιστά ιδανική για διατροφή αδυνατίσματος.

4. Η σαρδέλα είναι πλούσια σε φώσφορο, ασβέστιο, σελήνιο καθώς και σε βιταμίνες D και B12.

Σύμφωνα με διατροφολόγους, αν για ένα μήνα τρώτε 100 γραμμάρια σαρδέλες, 2 φορές την εβδομάδα, θα παρατηρήσετε μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά, το δέρμα, το σώμα αλλά και τις αρθρώσεις σας. Επίσης, βοηθά στην εγκεφαλική λειτουργία και στην καλύτερη μνήμη.

 

YOURTIPSTER TEAM
YOURTIPSTER TEAM

Το YourTipster δίνει τα tips που πρέπει να γνωρίζεις για προϊόντα, τάσεις και μέρη. Εδώ θα διαβάσεις όλα εκείνα τα tips για την καθημερινότητά σου, την ομορφιά, το προσωπικό σου style και όσα συμβαίνουν στην επικαιρότητα.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.