Μία από τις πιο χαρακτηριστικές πλατείες του κόσμου είναι η πλατεία Times Square στη Νέα Υόρκη. Λίγο τα τεράστια billboards, λίγο οι κινούμενες διαφημίσεις τους, λίγο ο «αέρας» του Manhattan, ανέδειξε την πλατεία σε μία από τις πιο δημοφιλείς παγκοσμίως. Και επειδή στην Αμερική είμαστε, όλα έχουν να κάνουν με την προβολή και την τιμή τους, ενώ έχουν σημαία τους το σύνθημα «the bigger, the better». Πόσο κοστίζει, λοιπόν, η διαφήμιση σε ένα από τα τεράστια billboards της πλατείας;

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2015, για να διαφημιστεί μία εταιρεία στο σημείο που καθημερινά περνάνε περίπου 360.000 άτομα και φιλοξενεί 40-50 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο, θα πρέπει να ξοδέψει κάπου μεταξύ 1.1 με 4 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος. Αν θέλει κάτι πιο εντυπωσιακό, με κίνηση, ψηφιακό και led, κάνοντας ένα ετήσιο πακέτο που θα της δώσει 150 εκατομμύρια εμφανίσεις (impressions), θα της κοστίσει  1.7 cents/impression. Για να καταλάβεις, στην υπόλοιπη Αμερική το κόστος είναι  0.2 με 0.5 cents/impression.

Αν η εταιρεία θέλει να διαφημιστεί σε κάποιο μεγάλο sports event ή την παραμονή της Πρωτοχρονιάς που στην πλατεία μαζεύεται περίπου 1 εκατομμύριο κόσμος, τότε η τιμή ανεβαίνει. Στο Super Bowl του 2015, για μόλις 60’’ η διαφήμιση στην πλατεία κόστισε στις εταιρείες 9 εκατομμύρια δολάρια και προσέλκυσε 114 εκατομμύρια θεάσεις.

Όπως καταλαβαίνεις, η Times Square εκτός από ένα χαρακτηριστικό σημείο του Manhattan είναι και το πιο ακριβό σημείο για διαφήμιση. Πολύχρωμη, κινούμενη, πανάκριβη.