Ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο από αυτό που μας έχει συνηθίσει στην τηλεοπτική του εκπομπή φαίνεται πως έδειξε ο James Corden στους υπαλλήλους του διάσημου εστιατορίου, Balthazar, στο Μανχάταν, αφού του απαγορεύτηκε η είσοδος μέχρι να ζητήσει συγγνώμη. Ο ιδιοκτήτης μάλιστα τον χαρακτήρισε ως «μικροσκοπικό κρετίνο».

Σε μία ανάρτησή του στο Instagram, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Keith McNally, ανέφερε πως «[Είναι] ο πιο κακοποιητικός πελάτης στους σερβιτόρους του Balthazar από τότε που άνοιξε το εστιατόριο πριν από 25 χρόνια». Αφού τον χαρακτήρισε «εξαιρετικά προικισμένο κωμικό» αλλά και «μικροσκοπικό κρετίνο» τόνισε την καταχρηστικότητα που έδειξε προς το προσωπικό του Balthazar.

Σχετικά με το περιστατικό που πιθανόν έγινε το καλοκαίρι, ο Corden αφού τελείωσε το φαγητό του, φώναξε έναν σερβιτόρο για να του δείξει μια τρίχα στο πιάτο του. «Φέρτε μας κι άλλα δωρεάν ποτά αυτό το δευτερόλεπτο», απαίτησε ο παρουσιαστής και στη συνέχεια τόνισε «Και επίσης κεράστε όλα τα ποτά μας μέχρι τώρα. Στην αντίθετη περίπτωση γράφω άσχημες κριτικές στο yelp ή κάτι παρόμοιο». Στο δεύτερο περιστατικό που συνέβη στις 9 Οκτωβρίου, ο James Corden κάλεσε τον σερβιτόρο για να του πει πως υπάρχει λίγο… ασπράδι αυγού αναμεμειγμένο με τον κρόκο αυγού στην ομελέτα της συζύγου του.

Ενώ ο σερβιτόρος πήρε το πιάτο και το αντικατέστησε, ως συνοδευτικό προσέθεσαν πατάτες αντί για σαλάτα, κάτι που πυροδότησε την έκρηξη του παρουσιαστή. «Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου! Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου», φέρεται να φώναζε. «Ίσως θα έπρεπε να πάω στην κουζίνα και να μαγειρέψω την ομελέτα μόνος μου!» Ο υπεύθυνος της κουζίνας σημείωσε πως ο Corden «συμπεριφέρθηκε παρόμοια στο πρώην εστιατόριό μου, το Cafe Luxembourg, λίγα χρόνια πριν».

Έπειτα από τη δημόσια ανάρτηση που τον εξέθετε, ο γνωστός παρουσιαστής επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του Balthazar για να ζητήσει συγγνώμη. «Ο James Corden μόλις με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε πολύ συγγνώμη. Έχοντας κάνει ο ίδιος λάθη πιο πολύ από τους περισσότερους ανθρώπους, πιστεύω ακράδαντα στις δεύτερες ευκαιρίες» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Keith McNally ενώ τόνισε πως όποιος πιστεύει στις δεύτερες ευκαιρίες και όποιος έχει το θάρρος να ζητά συγγνώμη είναι ευπρόσδεκτος στο εστιατόριο.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου