Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η διατροφή για να χάσει περιττά κιλά και λίπος

Όπως -αναλυτικά- την αποκάλυψε η ίδια

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μοιράστηκε μέσα από το προσωπικό της blog τη διατροφή που τη βοήθησε να χάσει περιττά κιλά και λίπος.

Πρωινό: Τοστ με γαλοπούλα και τυρί και 1 καφές μέτριος με λίγο γάλα

Μεσημέρι: Πρωτεΐνη (κοτόπουλο, μπιφτέκι και ψάρι – τσιπούρα ή σολομός) με πράσινη σαλάτα (μαρούλι, ρόκα)

Βραδινό: Πρωτεΐνη και σαλάτα ή λαδερό όπως μπάμιες με κοτόπουλο ή φασολάκια

Σνακ: 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών

Τι αποφεύγω: Ψωμί, τηγανητά, αναψυκτικά και αλκοόλ είναι απαγορευμένα για εμένα, ενώ καθημερινά προσπαθώ να καταναλώνω πολύ νερό.