Πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψεις ένα σουβλάκι;

Για την pizza; Για το burger; Για τα noodles;

Όλοι ξέρουμε -όσο κι αν δεν το παραδεχόμαστε- ότι είμαστε εντελώς εθισμένοι στα junk food και πολλές φορές αναζητάμε ένα σουβλάκι, πίτσα ή μπέργκερ. Αν, λοιπόν, σου έλεγε κάποιος να κάνεις γυμναστική για να κάψεις απλά και μόνο τα junk που τρως τότε διάβασε παρακάτω για να δεις πόση γυμναστική θα χρειαζόσουν για να κάψεις ένα σουβλάκι ή όλα τα παραπάνω που σου αναφέραμε.

Μια πίτσα περιέχει περίπου 2.000 θερμίδες και για να την κάψεις θα χρειαστεί να παίξεις 4 ώρες ποδόσφαιρο.

Ένα Burger με πατάτες κατά μέσο όρο περιέχει 900 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να κάνεις ζούμπα ή όποια άλλη αερόβια γυμναστική σου αρέσει για 3 ώρες.

Μια μεγάλη μερίδα με Noodles με γαρίδες έχει περίπου 1.200 θερμίδες και για να τις κάψεις θα χρειαστούν 2 ώρες γυμναστικής με στατικό ποδήλατο.

Ένα τυλιχτό σουβλάκι περιέχει 300 θερμίδες και επειδή είμαστε σίγουροι πως αποκλείεται να πάρεις μόνο ένα, να σου πούμε πως για να κάψεις δύο σουβλάκια θα χρειαστείς μία ώρα στο ελλειπτικό μηχάνημα.

Μπες εδώ και βάλε αστεράκι στο YourTipster για να μαθαίνεις τα πάντα πριν απ’ όλους

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed