Τα fitness tips της Μαίρης Συνατσάκη

Τι κάνει για να διατηρεί το σώμα της στις αναλογίες που επιθυμεί;

Πώς ξεκινά τη μέρα της; Ποιες τροφές δεν καταναλώνει πια; Και ένα μυστικό για να «αφιερώνεσαι» σωστά στο φαγητό σου.

Αναλυτικά:

Γυμνάζεται 4 φορές την εβδομάδα, κάνοντας 2 φορές την εβδομάδα pilates και δύο φορές box.

Ξεκινά πάντα τη μέρα της πίνοντας ένα ποτήρι νερό.

Δεν καταναλώνει τίποτα άλλο εκτός από νερό. Δεν πίνει καφέ, αναψυκτικά ή αλκοόλ.

Φροντίζει να απολαμβάνει τα γεύματά της με απόλυτη ησυχία, χωρίς να αποσπά την προσοχή της από αυτά, κάνοντας άλλα πράγματα, όπως να κοιτά το κινητό της ή να βλέπει τηλεόραση. Ακολούθησε και εσύ αυτή την τακτική, αφού η συγκέντρωση αυτή θα σε βοηθήσει να απολαύσεις περισσότερο τις γεύσεις, να νιώσεις πιο εύκολα το πότε χορταίνεις αλλά και να βρεις λίγο ποιοτικό χρόνο για να αφιερώσεις στον εαυτό σου.

Δεν μετρά τις θερμίδες αλλά απολαμβάνει τα κυρίως γεύματά της χωρίς άγχος μέχρι να νιώσει την αίσθηση πληρότητας.

Αποφεύγει τροφές που επιβαρύνουν θερμιδικά όπως τα τυριά. Αν θελήσει να συμπεριλάβει στο γεύμα κάποιο τυρί, αυτό θα είναι κάποιο light όπως το cottage ή το ανθότυρο.

Για τις λιγούρες για γλυκό, που ίσως έχεις και εσύ μετά το φαγητό σου, η Μαίρη επιλέγει λίγη μαύρη σοκολάτα ή αποξηραμένα φρούτα χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη.

Διάβασε επίσης:

Το νέο χρώμα στα μαλλιά της

Η χειμερινή συλλογή παπουτσιών της Μαίρης Συνατσάκη