Επίπεδη Κοιλιά: 11 tips για να πετύχεις το ιδανικό

Η διατροφολόγος του Hollywood, Kelly Leveque, συμβουλεύει

Καμία δίαιτα δε θα μας δώσει την επίπεδη κοιλιά για περισσότερο από λίγες μέρες και εκείνες τις μέρες ο οργανισμός μας μάλλον απλά θα πεινάει. Η Kelly Leveque υπόσχεται ότι έχεις τις λύσεις για ένα μόνιμο αποτέλεσμα:

 

Επεξεργασμένα σνακ

«Σταματήστε το σνακ με επεξεργασμένα τρόφιμα», προειδοποιεί ο Leveque. Στην ανάγκη του οργανισμού μας για ενέργεια, καλό είναι να επιλέγουμε λαχανικά,  φρούτα ή αυγά και να αποφεύγουμε οτιδήποτε συσκευασμένο.

 

Πείτε «όχι» στη ζάχαρη

Όλοι αγαπάμε τα αναψυκτικά αλλά περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, επιβλαβής για τον οργανισμό μας. Όταν το σάκχαρο του αίματός σας αυξάνεται αφού πιείτε ένα ζαχαρούχο ποτό, η ινσουλίνη απελευθερώνεται για να επιτρέψει στα κύτταρά σάκχαρα για ενέργεια ή αποθήκευση και αυτά να εμποδίσουν την καταστροφή των λιπώδη κυττάρων», λέει η Leveque. Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με πιο υγιεινές λύσεις όπως είναι το νερό ή σόδα με λεμόνι.

 

Βραδινές λιγούρες

Σίγουρα ένα κομμάτι πίτσα αργά την νύχτα δε θα σε βλάψει, ωστόσο αν θέλετε να ενισχύσετε την διατροφή σας θα πρέπει να ξέρετε τον κανόνα των 12 ωρών. «Οι πρώτες 6-8 ώρες μετά το φαγητό, το σώμα εστιάζεται στην πέψη, ωστόσο οι τελευταίες τέσσερις ώρες είναι αφιερωμένες στην καύση λίπους» εξηγεί ο Leveque. Εάν χαλάσουμε την ροή του 12ωρου, τότε η λεπτίνη (μια ενεργειακή ορμόνη) στο σώμα μας, σηματοδοτεί τον εγκέφαλο ότι δεν απαιτείται ενέργεια, και έτσι ο οργανισμός δε θα κάνει καύση λίπους εν ώρα ύπνου.

 

Οι σωστές αγορές

Αντικαταστήστε τα εύκολα γεύματα με θρεπτικές τροφές όπως είναι το κοτόπουλο, ο σολομός, οι γαρίδες αλλά και τα χόρτα. Οι σπιτικές συνταγές είναι το κλειδί για την μείωση της πρόσληψης νατρίου και ζάχαρης ενώ παράλληλα δεν υπάρχει το αίσθημα της πείνας.

 

Γυμναστική

Πρέπει ή δεν πρέπει να τρώμε πριν την προπόνηση μας το πρωί; «Είμαι οπαδός μιας χαλαρής προπόνησης», λέει η Kelly. «Ειδικά κάνοντας αερόβια προπόνηση το πρωί (όπως είναι το cardio), μπορούν να αυξηθούν οι αυξητικές ορμόνες που θα συμβάλλουν στη διατήρηση του μυϊκού ιστού και θα προκαλέσουν λιπόλυση».

 

Ώρα για ύπνο

Άνθρωποι που κοιμούνται περισσότερο τυχαίνει να είναι πιο αδύνατοι. «Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τις ορμόνες της πείνας ενώ οι ορμόνες κορεσμού μας βραχυκυκλώνονται», ισχυρίζεται η Leveque. «Ακόμη χειρότερα», συνεχίζει, «Η έλλειψη ύπνου μας κάνει να αναζητούμε αμυλώδη υδατάνθρακες, κάτι που δεν είναι καλό για τη μέση μας».

 

Ενυδάτωση

Πίνετε νερό σιγά-σιγά καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το νερό υποστηρίζει την αποτοξίνωση, την απώλεια βάρους, καταπολεμά την κόπωση, αποτρέπει τους πονοκεφάλους, κράμπες και βελτιώνει το δέρμα. Η κλινική Mayo συνιστά 11 φλιτζάνια για γυναίκες και 15 φλιτζάνια για άνδρες ανά ημέρα.

 

Αντίο αμυλούχες τροφές

«Τα τρόφιμα που είναι ψηλά στον γλυκαιμικό δείκτη (ψωμί, ζυμαρικά και αποξηραμένα φρούτα) μπορούν να προκαλέσουν υπερκατανάλωση και αύξηση του βάρους», λέει η Leveque. «Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη έχουν τα ίδια συντηρητικά όπως τα ζαχαρούχα ποτά. Η κατανάλωση αυτών των τροφών μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση ινσουλίνης που είναι η ορμόνη αποθήκευσης, για έξι έως οκτώ ώρες στη ροή του αίματος, οδηγώντας σε αύξηση βάρους και ορμονική πείνα». Εξετάστε αυτούς τους τύπους υδατανθράκων και σίγουρα δεν ενδείκνυται για καθημερινή κατανάλωση.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΡΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΡΑ

Editor

Αγαπώ την μόδα και το instagram. Τρελαίνομαι όταν αυτά τα δύο μπορώ να τα συνδυάσω! Μπορώ όλη μέρα να χαζεύω τα νέα trends καθώς και το feed εντυπωσιακών λογαριασμών που ανακαλύπτω.