Έλλειψη σιδήρου: 3 tips που θα σε βοηθήσουν

Αυτές είναι οι λύσεις

Η έλλειψη σιδήρου είναι ένα συχνό φαινόμενο πια και προκαλεί κόπωση, αδυναμία αλλά και τριχόπτωση.

Για να αυξήσεις την πρόσληψη σιδήρου πρέπει:

• Να συμπεριλάβεις στην καθημερινή διατροφή σου πηγές σιδήρου όπως το κρέας, το συκώτι, τα πουλερικά, τα ψάρια & τα θαλασσινά.

• Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου πρέπει να συνδυάζεις τις τροφές με άλλες πηγές βιταμίνης C, όπως είναι το λεμόνι, η φρέσκια ντομάτα, το πορτοκάλι και το μανταρίνι. Εμείς πίνουμε πάντα ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι αμέσως μετά από την κατανάλωση τροφών που έχουν σίδηρο.

• Να καταναλώνεις καθημερινά δημητριακά πρωινού και γάλα που βοηθούν πολύ στην αύξηση των επιπέδων σιδήρου.

 

YOURTIPSTER TEAM
YOURTIPSTER TEAM

Το YourTipster δίνει τα tips που πρέπει να γνωρίζεις για προϊόντα, τάσεις και μέρη. Εδώ θα διαβάσεις όλα εκείνα τα tips για την καθημερινότητά σου, την ομορφιά, το προσωπικό σου style και όσα συμβαίνουν στην επικαιρότητα.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.