Tο διάβασμα καταπολεμά την αϋπνία

Αυτά τα tips είναι πιο χρήσιμα από ποτέ στην περίοδο της καραντίνας

Πόσο καιρό έχεις να διαβάσεις βιβλίο πριν κοιμηθείς; Πολύ και είναι λογικό, δυστυχώς, αφού πλέον με τα κινητά ο ύπνος είναι ένα scroll μακριά και όχι μια σελίδα. Δεν είναι τυχαίο το ότι ξυπνάς με πονοκέφαλο επειδή χαζεύεις πριν κοιμηθείς, ούτε το ότι σε τρώει η αυπνία, για όλα υπάρχει εξήγηση και μάλιστα επιστημονική.

Μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Σάσεξ -ναι, το γνωστό της Αγγλίας-, έδειξε ότι 6 λεπτά ανάγνωσης πριν τον ύπνο μειώνουν το άγχος κατά 68%, ποσοστό που ξεπερνά τα ποσοστά του να ακούς μουσική πριν κοιμηθείς ή να πάρεις κάποιου είδους χάπια.

Αυτό συμβαίνει γιατί το βιβλίο δεν σου αποσπά απλώς από τις σκέψεις της καθημερινότητας, αλλά δραστηριοποιεί τη φαντασία και σε μεταφέρει σε ένα διαφορετικό επίπεδο συνείδησης. Δεν έχει σημασία αν είναι λογοτεχνικό ή βιβλίο ιστορίας, αρκεί να το βρίσκεις ενδιαφέρον ώστε να αφεθεί το μυαλό σου και να πλάθει εικόνες. Το μυαλό εμβαθύνει σε ένα σύμπαν λέξεων, η ένταση εξατμίζεται και το σώμα χαλαρώνει, ανοίγοντας το δρόμο για ένα ξεκούραστο ύπνο.

Διάβασε περισσότερα στο cosmopoliti.com

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed