5 τρόποι για να βάλεις το αβοκάντο στη διατροφή σου

Tα tips που πρέπει να ξέρεις για το δημοφιλές superfood.

Τα τελευταία χρόνια έχεις παρατηρήσει πως η στροφή προς την «υγιεινή διατροφή» έχει μπει, πια, και στο μενού των εστιατορίων της πόλης. Αγαπημένο υλικό όλων είναι το αβοκάντο καθώς είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί ενώ οι ευεργετικές του ιδιότητες είναι σημαντικές:

• Τα μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχει καταπολεμούν τη χοληστερίνη και λειτουργούν ευεργετικά για την καρδιαγγειακή λειτουργία.

• Οι βιταμίνες που περιέχει φτάνει τις 20 ενώ είναι πλούσιο σε ιχνοστοιχεία και κάλιο, χάρη στο οποίο η πίεση διατηρείται στα σωστά επίπεδα.

• Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β και έτσι επιτυγχάνουμε τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος αλλά και την καταπολέμηση των φλεγμονών.

• Συνδυάζεται ιδανικά με τροφές που περιέχουν σίδηρο καθώς περιέχει φυλλικό οξύ το οποίο βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου.

• Η αντιοξειδωτική και αντικαρκινική του δράση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα χάρη στις βιταμίνες Α, C, E και Κ που περιέχονται σε αυτό.

Plus: Βοηθά στην όραση καθώς περιέχει λουτεΐνη.

Δες το παρακάτω video με 5 tips για να το εντάξεις εύκολα στην καθημερινή σου διατροφή:

 

5 Things You Didn't Know You Could Do With an Avocado

5 creative and clever ways to use avocados!(via Health)

Publiée par People sur Dimanche 9 avril 2017

YOURTIPSTER TEAM
YOURTIPSTER TEAM

Το YourTipster δίνει τα tips που πρέπει να γνωρίζεις για προϊόντα, τάσεις και μέρη. Εδώ θα διαβάσεις όλα εκείνα τα tips για την καθημερινότητά σου, την ομορφιά, το προσωπικό σου style και όσα συμβαίνουν στην επικαιρότητα.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.