3 τροφές για καλύτερο ύπνο

Βάλε αυτά στη ρουτίνα σου και θα δεις διαφορά

Ξέρεις ότι από τον ύπνο εξαρτώνται πολλά, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Ένας καλός ύπνος πάντα σε βοηθά την επόμενη μέρα είτε να την απολαύσεις αν είσαι σε διακοπές είτε να έχεις ενέργεια για να φέρεις εις πέρας τις υποχρεώσεις σου.

Οι διατροφολόγοι έχουν καταλήξει ότι οι 3 παρακάτω τροφές βοηθούν για έναν πιο ποιοτικό ύπνο και εξηγούν γιατί:

Βρώμη: Είναι πλούσια σε ευεργετικά συστατικά για τον οργανισμό και συγκεκριμένα, έχει μεγάλη συγκέντρωση μελατονίνης που βοηθά στον ύπνο, άλλωστε είναι γνωστή και ως «ορμόνη του ύπνου».

Μπανάνα: Το αγαπημένο φρούτο περιέχει μαγνήσιο και κάλιο τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά για τον οργανισμό, τους μυς, το στομάχι αλλά και κυρίως για τον εγκέφαλο.

Ξηροί Καρποί: Το απόλυτο μυστικό. Οι ξηροί καρποί είναι ιδανικοί να καταναλώνονται τις βραδινές ώρες καθώς περιέχουν βιταμίνη Β6, η οποία συνεργάζεται με την μελατονίνη και τη βοηθά να επιδράσει καλύτερα στον οργανισμό σας. Οι ξηροί καρποί, επίσης, περιέχουν τρυπτοφάνη, η οποία με την σειρά της βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, που προκαλεί το αίσθημα ικανοποίησης, κάτι πολύ σημαντικό για τη χαλάρωση του οργανισμού άρα και τον ύπνο.