Αν η έκφραση «έριξε το ίντερνετ» μπορούσε να προσωποποιηθεί σε μία εικόνα, αυτή θα ήταν η καμπάνια του οίκου Louis Vuitton με τον Lionel Messi και τον Cristiano Ronaldo να παίζουν σκάκι.

Η εικόνα που δημοσιεύτηκε τόσο από τους δύο σταρ του ποδοσφαίρου όσο και από τον ίδιο τον οίκο, έχει ξεπεράσει τα 37 εκατομμύρια likes στο προφίλ του Instagram του Ronaldo, τα 27 εκατομμύρια στο λογαριασμό του Messi, ενώ έφτασε τα 5 εκατομμύρια στο προφίλ της Louis Vuitton. Αξίζει να αναφερθεί μάλιστα πως η παρτίδα σκακιού που έχει στηθεί επάνω στη βαλίτσα μπαούλο του οίκου, έχει στηριχτεί σε έναν αγώνα που έληξε ισοπαλία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

Η πιο σημαντική λεπτομέρεια ωστόσο δόθηκε από το backstage βίντεο της φωτογράφισης, που ανέβασε η Louis Vuitton στο Twitter. Σε αυτό το βίντεο αποκαλύπτεται ότι οι οι δύο ποδοσφαιριστές δε συναντήθηκαν ποτέ για τη φωτογράφιση της καμπάνιας αλλά οι δύο φωτογραφίες τους ενώθηκαν μέσω photoshop και χάρισαν το τελικό αποτέλεσμα. Τα διαφορετικά background στα οποία φωτογραφήθηκαν Messi και Ronaldo πρόδωσαν το μυστικό της καμπάνιας με τίτλο «Η νίκη είναι μία κατάσταση του μυαλού. Μία μακρά παράδοση στη χειροτεχνία μπαούλων, μέσω της φωτογράφησης της Annie Leibovitz» αλλά το βίντεο διαγράφηκε μέσα σε λίγα λεπτά.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου