Το latest trend στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης είναι το Tik Tok που έχει κατακτήσει τον διαδικτυακό κόσμο με μονόλεπτα βιντεάκια απ’ ό,τι content μπορείς να φανταστείς!  Χορογραφίες, mini stand up, Tik Tok hacks για το σπίτι, την καθαριότητα και πολλά ακόμη σε ένα “for you” page για ατελείωτο scrolling. Όμως, μια νέα εφαρμογή φαίνεται να κερδίζει αργά αλλά σταθερά έδαφος στους fans των ηχητικών μηνυμάτων, σε ένα διαφορετικό προσκήνιο.

Ο λόγος για το Clubhouse μια εφαρμογή όπου ηχογραφείς τη φωνή σου, στέλνεις το ηχητικό μήνυμα και μετά αυτό αυτοκαταστρέφεται. Ουσιαστικά ηχογραφείς ό,τι θέλεις και μιλάς σαν να συμμετέχεις σε μια συζήτηση με άλλους χρήστες όμως τίποτα δεν καταγράφεται ούτε αποθηκεύεται, λύνοντας έτσι τον πονοκέφαλο που δημιούργησε το WhatsApp αλλά και το Viber στους χρήστες του παρά τα σχετικά encryptions, αναφορικά με την παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων. Μοιάζει πολύ με την εφαρμογή Signal που επίσης αυτοκαταστρέφονται γραπτά όμως μηνύματα και δεν καταγράφεται ούτε αποθηκεύεται σε κανένα data base.

Προϋποθέσεις: Θυμίζει λίγο τα παλιά καλά chatrooms με την διαφορά ότι μιλάς αποκλειστικά μέσω ηχητικών μηνυμάτων και ανάμεσα στις βασικές προϋποθέσεις του Clubhouse για να μπορέσεις να γίνεις μέλος  είναι να είσαι άνω των 18 ετών. Μεταξύ άλλων θα πρέπει να έχεις iPhone (η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο για iOS μέχρι στιγμής) και κάποιος άλλος ήδη χρήστης να σου έχει στείλει ειδική πρόσκληση. Ο κάθε χρήστης μπορεί να διαθέσει μόνο μία πρόσκληση κάθε ημέρα και όταν την αποδεχθείς, προστίθεσαι στο κοινό ενός “δωματίου” ως ακροατής με κλειστό μικρόφωνο.

Κάθε δωμάτιο ή αλλιώς “house” έχει τους δικούς του επόπτες-συντονιστές, οι οποίοι είναι πανταχού παρόντες και μπορούν να επεμβαίνουν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν το “raise your hand” που θυμίζει έντονα τις εφαρμογές Teams και Zoom και έτσι μπορείς να συμμετάσχεις και εσύ στην συζήτηση εναλλακτικά μπορείς απλά στο mute να είσαι ο σιωπηλός παρατηρητής.

Μέχρι στιγμής, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, την εφαρμογή έχουν δοκιμάσει η Oprah Winfrey, o Ashton Kutcher και ο Chris Rock, ενώ μέχρι τον περασμένο Μάιο όταν ακόμα λειτουργούσε στην beta εκδοχή της είχε φτάσει τους 3.500 χρήστες. Σχεδόν περιττό να σχολιάσουμε ότι τέτοιοι αριθμοί δεν πλησιάζουν ούτε στο ελάχιστο τα ιλιγγιώδη στατιστικά του ομολογουμένως πιο διασκεδαστικού TikTok ή των πιο mainstream whatsApp και Viber όμως σιγά σιγά σημειώνει άνοδο και ποιος ξέρει, μπορεί κάποια μέρα να έρθει το peak της εφαρμογής και να γίνει εξίσου viral.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.