Σε αλλαγές πρόκειται να προχωρήσει το Netflix μέχρι το τέλος του 2022, αφού η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής συνδρομητική πλατφόρμα streaming έχει μετρήσει αρκετές απώλειες στο πρώτο ήμισυ του χρόνου. Το φθηνότερο πακέτο που θα παρουσιάσει, θα περιλαμβάνει διαφημίσει ενώ δεν έχουν γνωστοποιηθεί όλες οι λεπτομέρειες που το αφορούν. 

Σχεδόν 200.000 λογαριασμούς έχασε το Netflix μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 ενώ υπολογίζεται πως μαζί με το δεύτερο τρίμηνο του έτους, υπολογίζεται πως χάθηκαν 2.000.000 συνδρομητές συνολικά. Αυτές οι απώλειες σε συνδυασμό με την αύξηση του ανταγωνισμού στις πλατφόρμες streaming, οδήγησαν τους ιθύνοντες να επεξεργαστούν και πάλι τα δεδομένα τους και να δημιουργήσουν ένα φθηνότερο πακέτο συνδρομής. Για αυτό το λόγο απευθύνθηκαν στους υπεύθυνους της Microsoft, που θα λανσάρουν τις αλλαγές στην πλατφόρμα. 

Τα ήδη υπάρχοντα πακέτα θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και σε αυτά θα προστεθεί και το φθηνότερο. Αυτό θα περιλαμβάνει διαφημίσεις αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα αν αυτές θα προβάλλονται πριν την έναρξη ενός επεισοδίου, αν θα το διακόπτουν σε κάποιο σημείο ή μετά τη λήξη του. Επιπλέον δεν είναι γνωστή η διάρκεια των διαφημίσεων αλλά και το ποσοστό του περιεχομένου σειρών και ταινιών που θα περιλαμβάνονται στο νέο πακέτο. 

Υψηλόβαθμα στελέχη του Netflix αναφέρουν σχετικά πως «η πλειοψηφία του περιεχομένου θα προσφέρεται και στο νέο πακέτο. Δεν θα είναι όλες οι σειρές και οι ταινίες εκεί και βρισκόμαστε σε επικοινωνία με συνεργάτες μας για να δούμε κάτι σχετικό με το θέμα». Αξίζει να σημειωθεί ότι δε θα επιτρέπεται το κατέβασμα ταινιών ή επεισοδίων όταν ο/η χρήστης θα βρίσκεται εκτός σύνδεσης γιατί με αυτόν τον τρόπο δε θα μπορούν να προβάλλονται οι διαφημίσεις. 

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου