Το «Πρωινό» ήταν η πρώτη επιλογή στην προτίμηση του κοινού για τον μήνα Φεβρουάριο και απ’ ότι φαίνεται η απόφαση της Φαίης για την επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα ήταν σωστή. Συνεντεύξεις που συζητήθηκαν και εκλεκτοί καλεσμένοι έφεραν την αγάπη αλλά και την προτίμηση του κοινού.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Φεβρουάριο, το «Πρωινό» ήταν στην πρώτη θέση, στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,1%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 1,8 μονάδες. Το γυναικείο ήταν το πιο πιστό κοινό της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα με τα ποσοστά τηλεθέασης να κινούνται σε υψηλά επίπεδα και να καταγράφουν 28% στις γυναίκες 18-24 και 20,6% στις γυναίκες 25-44.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.