Tommy Hilfiger: Αναδεικνύει την εκπροσώπηση των έγχρωμων και γηγενών κοινοτήτων (BIPOC) της Μόδας

Η πολύ σημαντική κίνηση του σχεδιαστή

Στις 31 Μαΐου 2020, ο Αμερικάνος σχεδιαστής Tommy Hilfiger υποστήριξε το κίνημα Black Lives Matter, δηλώνοντας «Αυτό που συμβαίνει δεν είναι σωστό. Πρέπει να δράσουμε.»

Έχοντας αφουγκραστεί όλα τα γεγονότα και τις απόψεις που ακούγονται επί του θέματος, το επόμενο βήμα του brand TOMMY HILFIGER είναι να χρηματοδοτήσει ετησίως 5 εκατομμύρια δολάρια μέσω μίας πλατφόρμας, η οποία στηρίζεται σε 3 πυλώνες, αποσκοπώντας στην ανάδειξη της εκπροσώπησης των μειονοτήτων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.

AMSTERDAM, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (ΙΟΥΛΙΟΣ 2020) – Το brand Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp., λανσάρει το Πρόγραμμα People’s Place, μία ειδική πλατφόρμα που στηρίζεται σε 3 πυλώνες, δεσμευόμενο να χρηματοδοτεί ετησίως και για τα επόμενα τρία χρόνια από 5 εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να αναδείξει την εκπροσώπηση των έγχρωμων και γηγενών κοινοτήτων (BIPOC) που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας και σε όλα τα δημιουργικά industries. Το Πρόγραμμα περιστρέφεται γύρω από τις θεματικές ενότητες της Συνεργασίας, της Πρόσβασης στην Καριέρα και της Ηγεσίας στη Βιομηχανία, με στόχο μία ουσιαστική και μακροχρόνια αλλαγή.

Συνεργασίες & Εκπροσώπηση:

  • Η TOMMY HILFIGER θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το talent diversity, δίνοντας έμφαση σε στοχευμένες συνεργασίες που θα αναδείξουν την προβολή των μειονοτήτων, ενώ παράλληλα θα συνεργαστεί με οργανισμούς και δημιουργικές προσωπικότητες που ήδη στοχεύουν στην ανάδειξη των έγχρωμων και γηγενών ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.

Επαγγελματική υποστήριξη & Πρόσβαση στη Βιομηχανία:

  • Προκειμένου να αναδείξει την εκπροσώπηση των κοινοτήτων BIPOC που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας και σε όλες τις δημιουργικές βιομηχανίες, το brand θα αξιοποιήσει τις γνώσεις και τους διαθέσιμους πόρους του για να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες καριέρας, καθώς επίσης και πρόσβαση σε πληροφορίες, υλικά, συμβουλές από ειδικούς κλπ.

Ηγεσία στη Βιομηχανία:

  • Με στόχο να αυξήσει την εκπροσώπηση σε κάθε επίπεδο, η TOMMY HILFIGER δεσμεύεται να πραγματοποιήσει ανεξάρτητες αναλύσεις γύρω από το diversity, την ισότητα και την ένταξη στη βιομηχανία της μόδας, ενώ παράλληλα θα αφοσιωθεί στη δημιουργία συγκεκριμένων σχεδίων δράσης που θα αξιοποιηθούν εσωτερικά αλλά θα μπορούν και να μοιραστούν με την ευρύτερη βιομηχανία της μόδας.

Στο τέλος του Μαΐου, ο Tommy Hilfiger μοιράστηκε μια προσωπική έκκληση για δράση που αφορούσε τον εαυτό του καθώς και την ομώνυμη επιχείρησή του εν μέσω του κινήματος Black Lives Matter. Αυτό προκάλεσε μια στροφή προς μια κουλτούρα μεγαλύτερης ακρόασης, μάθησης και συμμετοχής τόσο εσωτερικά όσο και σε όλο το εύρος της βιομηχανίας της μόδας, για την καλύτερη κατανόηση του ρόλου που θα πρέπει να διαδραματίσει το brand στην υποστήριξη των κοινοτήτων BIPOC. Η δέσμευση που ακολούθησε θέτει σε εφαρμογή το ευρύτερο όραμα του Tommy Hilfiger να οδηγήσει την αλλαγή σε όλη τη βιομηχανία και ενισχύει την αποστολή κοινωνικής και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της εταιρείας για τη δημιουργία μόδας που δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες.

«Αυτό που συμβαίνει στις μαύρες κοινότητες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο δεν έχει καμία θέση στην κοινωνία μας,» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το γεγονός ότι συνεχίζει να υπάρχει στη βιομηχανία μας – φανερά και συστηματικά – είναι απαράδεκτο. Είμαστε πολύ πίσω από το σημείο όπου θα έπρεπε να είμαστε στην επίτευξη της ποικίλης εκπροσώπησης. Δεν θα έπρεπε να μας πάρει τόσο καιρό να το αναγνωρίσουμε αυτό, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να το αλλάξουμε στο μέλλον. Θα είμαστε, εκ προθέσεως, άφοβοι και ακλόνητοι στις δράσεις μας. Μέσω του Προγράμματος People’s Place, θα χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα μας για να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και να υπερασπιστούμε αυτό που είναι σωστό».

Το Πρόγραμμα παίρνει το όνομά του από το πρώτο κατάστημα του Tommy Hilfiger, που άνοιξε το 1969 στη γενέτειρα του, Elmira στη Νέα Υόρκη. Σε ηλικία μόλις 18 ετών, o Hilfiger δημιούργησε το People’s Place ως έναν ειδικό χώρο για ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα για να ενωθούν και να απολαύσουν την τέχνη, τη μουσική, τη μόδα και την ποπ κουλτούρα. Διαμορφωμένο από την πολιτιστική επανάσταση της δεκαετίας του 1960, το αρχικό κατάστημα ενθάρρυνε την ανταλλαγή ιδεών και την αυθεντική έκφραση, αμφισβητώντας τους κοινωνικούς κανόνες της εποχής. Σε αυτό το πνεύμα ιδρύθηκε το νέο Πρόγραμμα People’s Place και θα συνεχίσει να επεκτείνεται.

«Ως εταιρεία, δεν έχουμε κάνει αρκετά», δήλωσε ο Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global και PVH Ευρώπης. «Αλλά είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε κάτι καλύτερο. Αναλαμβάνουμε άμεση δράση για να διασφαλίσουμε ότι οι κοινότητες BIPOC στη βιομηχανία της Μόδας εκπροσωπούνται, ακούγονται και είναι εξίσου ευπρόσδεκτοι. Το ταξίδι του People’s Place ξεκινά τώρα με μια ειδική εσωτερική δομή διακυβέρνησης που θα οδηγεί και θα υποβάλλει τακτικά εκθέσεις σχετικά με τους μακροπρόθεσμους στόχους της πλατφόρμας. Αυτή είναι μια σταθερή δέσμευση και το πρώτο βήμα σε ένα μακρύ ταξίδι για το τι μπορεί να επιτύχει το Πρόγραμμα People’s Place.»

Ο Tommy Hilfiger χτίζει μια δομή διακυβέρνησης για να επιβλέπει το Πρόγραμμα People’s Place και να εξασφαλίσει την επιτυχία του. Ανώτερη ηγεσία θα διοριστεί για να διευθύνει το Πρόγραμμα, να επιταχύνει την ανάπτυξή του εσωτερικά και εξωτερικά και να διατηρήσει την έμφαση στη διαφάνεια μέσω της τακτικής υποβολής εκθέσεων σχετικά με την πρόοδο και τον αντίκτυπο που έχει σημειωθεί. Η ομάδα του Προγράμματος People’s Place συμμετέχει επί του παρόντος σε συζητήσεις με συναδέλφους και συνεργάτες της βιομηχανίας, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της αποστολής της πλατφόρμας και να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπο σε όλο το τοπίο της μόδας.

Η PVH Corp. και ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων της, παίρνει μια στάση ενάντια στο ρατσισμό. Το Ίδρυμα PVH δώρισε 100.000 δολάρια στο NAACP Νομικής Άμυνας και Παιδείας, που υποστηρίζει τη φυλετική δικαιοσύνη μέσω της υπεράσπισης και της εκπαίδευσης, καθώς και στην Αστική Ένωση, μια ιστορική οργάνωση πολιτικών δικαιωμάτων αφιερωμένη στην οικονομική ενδυνάμωση, την ισότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη. Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, το Ίδρυμα PVH μοίρασε το 100% των φιλανθρωπικών δωρεών που έγιναν από συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο σε οργανώσεις που υποστηρίζουν τη φυλετική δικαιοσύνη.

Ως μέρος της οικογένειας PVH, ο Tommy Hilfiger θα κάνει επίσης άμεσα εσωτερικά βήματα για μια πιο ενημερωμένη, λιγότερο προκατειλημμένη οργάνωση με ισχυρή αίσθηση του «ανήκειν». Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων στην εσωτερική εκπροσώπηση της BIPOC κοινότητας, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης ως σημείο εκκίνησης στο ταξίδι της για την περαιτέρω αντιμετώπιση των διακρίσεων, της αδικίας, της ανισότητας και του ρατσισμού. Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης θα διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία κινείται πιο κοντά στο diversity της καταναλωτικής της βάσης. Αυτό ξεκινά με τα ακόλουθα βήματα:

Άκου:

  • Δημιουργία περισσότερων ευκαιριών για όλους τους συνεργάτες, ώστε να ακούσουν και να ακουστούν.
  • Εφοδιασμός των ηγετών και των διευθυντών πρόσληψης σε όλα τα επίπεδα με εργαλεία και πόρους προκειμένου να να αναπτύξουν μια βαθύτερη κατανόηση του συστημικού ρατσισμού, του προνομίου και της προκατάληψης, ώστε να γίνουν ισχυρότεροι σύμμαχοι και υποστηρικτές της αλλαγής

Μάθε:

  • Ανάπτυξη υποχρεωτικής συνεχούς εκπαίδευσης κατά της προκατάληψης σε όλους τους συνεργάτες.
  • Δημιουργία ενός ειδικού καναλιού ψηφιακών πόρων Inclusion & Diversity, προσβάσιμο σε όλους τους συνεργάτες.
  • Έναρξη μιας εκπαιδευτικής και ενημερωτικής σειράς εκδηλώσεων για συνεργάτες σχετικά με τη φυλετική δικαιοσύνη.

Δράσε:

  • Διεύρυνση των ομάδων Επιχειρηματικών Πόρων (BRGs), ώστε να περιλαμβάνουν περιφερειακά κεφάλαια αφιερωμένα στην προώθηση, ενδυνάμωση και ενίσχυση των φωνών BIPOC στα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο.
  • Προσέλκυση diverse ταλέντων με την εξέλιξη των πολιτικών και των πρακτικών προσλήψεων, αυξάνοντας την εκπροσώπηση σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού.

Οι φίλοι και  οι followers του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα #Tommy Hilfiger και @TommyHilfiger.

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed