Ένα show που έκανε τον κόσμο της μόδας να παραμιλά. Ο λόγος για τον οίκο Saint Laurent και τις δημιουργίες που φέρουν την υπογραφή του Anthony Vacarello. Η Paloma Picasso, το νέο sexy που βαρέθηκε ο Creative Director του οίκου, η 90’ς επιρροή που μεγάλωσε αλλά και η νέα οπτική της μόδας στην εποχή μετά την πανδημία είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που απαρτίζουν μια πολύ exciting συλλογή για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022.

Ήταν το IT Fashion Moment 

Υπήρξε μια μαγική στιγμή προς το τέλος του show του οίκου Saint Laurent, όταν η πανύψηλη δομή καταρράκτη του Anthony Vaccarello έβρεχε απαλά στα πρόσωπα των καλεσμένων του, καθώς τα τελευταία μοντέλα έκαναν την πασαρέλα τους με τον ήχο της “Έκλειψη” του Zimmz δίπλα από τον Πύργο του Άιφελ που έλαμπε στο βάθος. Για όσους πήγαιναν στα fashion show προ πανδημίας, ήταν μια μαγευτική επιστροφή «στο σπίτι». «Είχα βαρεθεί να ακούω όλους αυτούς τους ανθρώπους να μιλάνε για το μέλλον της μόδας» δήλωσε ο Vaccarello πριν την παρουσίαση των ρούχων, υπενθυμίζοντας την απόφαση του πρόωρου αποκλεισμού του να αποχωρήσει από το πρόγραμμα επιδείξεων του Παρισιού. «Ήξερα ότι μόλις η πανδημία γινόταν λίγο καλύτερη, θα ήταν αδύνατο να αλλάξει εντελώς αυτός ο τρόπος εμφάνισης. Είναι μέρος της μόδας» είπε χαρακτηριστικά

Η έμπνευσή του ήταν η Paloma Picasso 

Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε – τη συλλογή από λάτεξ για την σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 που δύσκολα χρειάζεται ανακεφαλαίωση – ο Vaccarello άφησε πίσω του τις πιο μαλακές, πιο ρεαλιστικές συλλογές της περιόδου του lockdown και σφυρηλάτησε το βλέμμα στο οποίο πιστεύει για την ντουλάπα της δεκαετίας του 2020. «Για μένα, αυτή η συλλογή είναι η συνέχεια της συλλογής λάτεξ: είναι ένα στυλ που θέλω να καθιερώσω», είπε. Η προηγούμενη συλλογή ήταν μια ανάσα απελευθέρωσης για μένα. Ένιωθα ελεύθερος. Δεν είχα τίποτα να αποδείξω σε κανέναν άλλο για το τι μπόρεσα να κάνω για τον Saint Laurent. Συσχετίζω αυτή τη συλλογή με τη συλλογή σκανδάλων της Παλόμα λέγοντας μάλιστα «Η εν λόγω συλλογή ήταν το αφιέρωμα του Yves Saint Laurent το 1971 στην Παλόμα Πικάσο, η οποία δεν ήταν μία από τις πιο διάσημες μούσες του, αλλά μία από τις πιο σημαντικές, ωστόσο. Ο Pierre Bergé μου είπε ότι η Παλόμα Πικάσο ήταν η μόνη γυναίκα που ενέπνευσε μια συλλογή για τον Yves Saint Laurent”, δήλωσε ο Vacarello. «Πάντα μιλάμε για την Betty Catroux και την Catherine Deneuve – αυτές τις εκπληκτικές εικόνες – αλλά η Paloma ήταν η μόνη που άλλαξε πραγματικά την αντίληψη του Yves Saint Laurent για τη μόδα, εξήγησε ο Vaccarello. ” Πριν, του άρεσε πολύ η υψηλή ραπτικής – σε αυτή τη χαριτωμένη, πολύ τέλεια σιλουέτα – και όταν γνώρισε την Paloma  με τα τεράστια κόκκινα χείλη της, ντυμένη με vintage, ήταν πραγματικά κάτι νέο για αυτόν. Άλλαξε ακόμα και το δικό του στυλ. Στο μυαλό μου, θέλω να έχω την ίδια αλλαγή μετά την πανδημία». Το ένστικτό του δούλεψε για να να κάνει μια εμπνευσμένη συλλογή. Οι ώμοι των σακακιών διευρύνθηκαν σε αυστηρές σιλουέτες, τα ντεκολτέ και τα σκισίματα των φορεμάτων ήρθαν πιο κοντά μεταξύ τους. Κολάν και ολόσωμες φόρμες αγκάλιασαν με λαμπερά υφάσματα τις σιλουέτες και πρότειναν μια νέα ιδέα των βραδινών ενδυμάτων για τη δεκαετία μετά την πανδημία.

To new sexy που βαρέθηκε ο Vacarello

Περιέργως, σε μια ελάχιστα ντυμένη εποχή που επινόησε το “νέο σέξι”, η συλλογή του Vaccarello ήταν σαφώς sexy με μια δόση γυναικείου αισθησιασμού. Τι κάνει ένας σχεδιαστής γνωστός για τα πόδια και τις μίνι φούστες αυτού του “νέου σέξι”; «Μισώ το σέξι που βλέπω. Μοιάζει με το σέξι που έκανα πριν από 10 χρόνια», είπε χαρακτηριστικά. «Ο καθένας μπορεί να κάνει σέξι, αλλά για μένα είναι να υποθέσω τι είσαι, όχι να προσπαθείς να αποπλανήσεις τους άλλους. Είναι να είσαι σίγουρος γι’ αυτό που είσαι. Η Παλόμα είναι πολύ σεξουαλική, αλλά όχι το είδος της γυναίκας με την οποία θέλεις να μπλέξεις. Δεν θα την ενοχλούσες στο δρόμο, για παράδειγμα». Ίσως αυτή ήταν η ευαισθησία του Vaccarello της δεκαετίας του ’90 που μιλούσε: η νοοτροπία ενός αγοριού που μεγάλωσε με την πολυπλοκότητα των supermodels, τα άψογα μουσικά βίντεο και μια προσέγγιση στο σεξ που αισθάνθηκε πολύ πιο έξυπνη από αυτή της δεκαετίας του ’00, μια δεκαετία που πολλοί σχεδιαστές αναφέρονται αυτή τη σεζόν.

Η 90’ς επιρροή που έδωσε την χροιά του show

Η επίδειξη του Vaccarello είναι επίσης προϊόν της ανατροφής του τη δεκαετία του ’90: Fashion TV, MTV και όλα τα υπέροχα περιοδικά μόδας που θα θέλαμε να ξαναδιαβάσουμε. Αυτή τη σεζόν, περισσότερο από ποτέ, θα μπορούσαμε πραγματικά να αισθανθούμε την επιθυμία του να επαναφέρει αυτό το θαύμα για μια νέα γενιά και μια βιομηχανία μόδας, η οποία μερικές φορές ξεχνά τι αίγλη μπορεί να εμπνεύσει. «Όλοι έχουμε κάνει αυτές τις συλλογές των ’60s και ’70s, αλλά πόσο καιρό μπορούμε να κάνουμε τα ίδια πράγματα;» είπε, εξηγώντας στους δημοσιογράφους. «Τη δεκαετία του ’90 ήμουν 10 και αυτή είναι η μόδα που είδα. Αυτή η περίοδος είναι πολύ σημαντική για μένα. Εκείνη η στιγμή του YSL δεν θεωρήθηκε γαμάτη, αλλά για μένα ήταν πολύ δυνατή. Ήταν στυλ. Ήταν νεότερος πριν και περισσότερο στα πάρτι. Στη δεκαετία του ’90, είχε σχεδόν γίνει ένα κλισέ ενός συγκεκριμένου στυλ, και μου αρέσει κάπως αυτό». Αν η επιστροφή του Vaccarello στην πασαρέλα του Παρισιού ήταν επίσης κλισέ, είναι μόνο επειδή ήταν μόδα με κεφαλαίο Μ: μια στιγμή που χρειαζόταν πολύ για να επαναπροσδιορίσει την μόδα μετά την πανδημία.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.