H Reebok γιορτάζει το Pride με ένα δυνατό μήνυμα

Σε συνεργασία με το Iconic Ballroom, House of Ninja Show

Το Pride Month συνεχίζεται δυναμικά και ολοένα και περισσότερα brands δείχνουν την υποστήριξη τους μέσα από καμπάνιες αλλά limited edition items αφιερωμένα στην LGBTQIA+ κοινότητα.

Η Reebok κυκλοφορεί για το Pride 2021, το φιλμ της καμπάνιας της με τίτλο “Fierceness Isn’t Born. It’s Made.” με πρωταγωνιστές την ομάδα του Iconic Ballroom House of Ninja Show, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της συλλογής, All Types of Love Pride. Η συλλογή σχεδιάστηκε από τους Colorful Soles, τους εργαζόμενους της Reebok που ανήκουν στη LGBTQIA+ κοινότητα, οι οποίοι συνεργάστηκαν με την ομάδα House of Ninja ώστε να καταφέρουν να προσδώσουν στη συλλογή τη δική τους μοναδική ballroom ταυτότητα και ιστορία.

Η ομάδα Colorful Soles ήθελε να αποτίσει φόρο τιμής στην ballroom κουλτούρα και σε αυτά που έχει προσφέρει όχι μόνο στη LGBTQIA+  κοινότητα, αλλά και στην ανθρωπότητα σε παγκόσμια κλίμακα. Η ballroom κουλτούρα έχει θέσει νέα δεδομένα στον τρόπο που επικοινωνούμε, καθώς και στον χώρο της μόδας, της τέχνης και της μουσικής προάγοντας την αξία της υπεράσπισης. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, τη δεκαετία του 1980, δημιουργήθηκε το House of Ninja, με σκοπό να γίνει να είναι ένα ασφαλές καταφύγιο για τα μέλη της LGBTQIA+ κοινότητας.

Έτσι, στο βίντεο που δημιουργήθηκε για τη καμπάνια, η ομάδα του Iconic Ballroom House of Ninja Show παρουσιάζει την τέχνη της κίνησης που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της ballroom κουλτούρας που συνεχίζει μέχρι σήμερα να αγκαλιάζει την LGBTQIA+ κοινότητα.

Η unisex All Types of Love Pride συλλογή περιλαμβάνει αγαπημένα footwear μοντέλα, όπως τα Reebok Classic Leather, Club-C, Zig Kinetica και Nano X1, αλλά και ρούχα, όλα με τις χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της Pride Flag και του All Types of Love manifesto στην ταμπέλα του προϊόντος.

Στο πλαίσιο της συνεχούς αποστολής της Reebok να δημιουργήσει μια κοινότητα αποδοχής χωρίς αποκλεισμούς, το brand συνεχίζει να υποστηρίζει τη LGBTQIA+ κοινότητα σε πολλαπλά επίπεδα, αναγνωρίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης των νεότερων γενεών πάνω σε αυτές τις αξίες. Για αυτόν τον λόγο, στην full range συλλογή για ενήλικες, προστίθενται και unisex παιδικά και βρεφικά μοντέλα.

Τέλος, η Reebok για να τιμήσει την TGNCI κοινότητα, δώρισε 75.000 δολάρια στο Sylvia Rivera Law Project, έναν οργανισμό που εργάζεται με στόχο όλοι οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι, να αυτοπροσδιορίζουν την ταυτότητα και την έκφρασή του φύλου τους, ανεξάρτητα από το εισόδημα, τη φυλή και χωρίς να αντιμετωπίζουν περιστατικά παρενόχλησης, διακρίσεων και βίας.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed