Τα ελληνικά νησιά γίνονται το καλύτερο σκηνικό όχι μόνο για διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές αλλά και για καμπάνιες μόδας. Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε τη Μήλο για να φωτογραφίσει τη νέα καμπάνια του για τα πολυτελή είδη ταξιδιού.

Μετά την Ισλανδία, η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν ταξίδεψε φέτος στην Ελλάδα για να αιχμαλωτίσει με τον φακό της «την συναισθηματική οδύσσεια ανάμεσα στα τοπία και τα σύνορα».

Ο γαλλικός οίκος, όπως σημειώνει, ξεκίνησε ένα εσωτερικό ταξίδι με αφορμή τη νέα του καμπάνια. «Για τη Louis Vuitton, το ταξίδι είναι πέρα από την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, γεννά επίσης περιέργεια για τον κόσμο μέσα σε αυτόν», αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις του.

Με φόντο τα διαχρονικά τοπία της Μήλου, η νέα καμπάνια εκφράζει τη χαρά και την αισιοδοξία απαθανατίζοντας ντόπιους μαθητές. «Μια ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διάσημος γαλλικός οίκος που μας καλεί να ανακαλύψουμε πέρα από τη νέα του καμπάνια και τις ομορφιές του κυκλαδίτικου νησιού.

Δείτε όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο που μοιράστηκε ο γαλλικός οίκος τις τελευταίες μέρες με τους 45,6 εκατομμύρια ακολούθους του:

 

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.