Γιατί η Diana δεν ήθελε να φοράει Chanel

Υπάρχει λόγος και αφορά τον Κάρολο και την παράλληλη σχέση του όσο ήταν παντρεμένος μαζί της

Ποια γυναίκα μπορεί να αντισταθεί στο λογότυπο της Chanel; Το brand που συμβολίζει μέχρι και σήμερα το γυναικείο chicness και σχεδόν καμιά μας δεν μπορεί να αντισταθεί, απαρνείται η πριγκίπισσα Diana.

Υπήρξε η κορυφαία επιρροή και το απόλυτο style icon του 20ου αιώνα και φορούσε τα πάντα από Christian Dior μέχρι Jimmy Choo. Ωστόσο, μετά το διαζύγιό της με τον πρίγκιπα Κάρολο, απέφευγε συστηματικά έναν οίκο: αυτόν της Chanel.

Ο σχεδιαστής Jayson Brudson, ο οποίος δούλεψε για την Diana το 1996, δήλωσε στο Harper’s Bazaar της Αυστραλίας πως η Lady D αρνιόταν να φορέσει Chanel εξαιτίας του διπλού C λογοτύπου της.

Ο σχεδιαστής είπε πως σε ένα ταξίδι τους στην Αυστραλία, του εξομολογήθηκε γιατί  αρνιόταν να φορέσει ένα ζευγάρι κλασικά παπούτσια Chanel λέγοντας μάλιστα χαρακτηριστικά: «Αφού ο Bailey είχε τελειώσει με τα μαλλιά της, ετοιμαζόταν για μια επίσκεψη που είχε να κάνει στο νοσοκομείο και μου είπε πως θα φορέσει μια φούστα Versace σε κρεμ απόχρωση, αλλά δεν ήξερε με τι αξεσουάρ να τη συνδυάσει!». Τότε η Diana έβγαλε από την ντουλάπα της διάφορα παπούτσια και τσάντες, τα άφησε στον καναπέ και τους ζήτησε τη γνώμη τους! Ο Brudson ξεχώρισε ένα ζευγάρι παπούτσια Chanel και είπε: «Αυτά θα δείχνουν τέλεια με το Versace!». Δίχως καν να το σκεφτεί η Diana απάντησε: «Όχι δεν μπορώ να φορέσω κάτι με τα δύο C. Είναι σα να γράφει Camila και Charles».

Η πριγκίπισσα Diana είχε χωρίσει από τον Κάρολο από  το 1992, αφότου ανακάλυψε τον παράλληλο δεσμό του με την Camilla Parker Bowles. Σε μία από τις διάσημες συνεντεύξεις της στο τηλεοπτικό δίκτυο του BBC, έκανε την θρυλική πλέον δήλωση: «Σε αυτόν τον γάμο ήμασταν τρεις, οπότε ένιωθα λίγο στρυμωγμένη!». Εξού λοιπόν και η άρνηση της να φορέσει οτιδήποτε Chanel μετά τον χωρισμό της.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty & Style Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed