Εξετάζοντας τον αριθμό των αναζητήσεων στο Google, η διαδικτυακή γκαλερί τέχνης SINGULART, αποκάλυψε τα luxury brands πολυτελών σχεδιαστών που έχουν δει τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναζητήσεις τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Τα στοιχεία αποκάλυψαν ότι, στην Ελλάδα, το αγαπημένο luxury brand των καταναλωτών ήταν η Louis Vuitton, η οποία έχει δει τις ετήσιες αναζητήσεις της να αυξάνονται κατά 351.500 από το 2018. Ως δεύτερη αγαπημένη αποκαλύφθηκε η Dior, με αύξηση 218.400 αναζητήσεων στο Google από το 2018-2021, ενώ ακολούθησε η Moncler με αύξηση 119.500.

Με βάση τις έρευνες τα top 10 luxury brands στην Ελλάδα είναι:

Louis Vuitton (Αύξηση 351.500 αναζητήσεων από το 2018-2021)

Dior (Αύξηση 218.400 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Moncler (Αύξηση 119.500 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Chanel (Αύξηση 119.100 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Gucci (Αύξηση 114.900 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Prada (Αύξηση 99.300 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Versace (Αύξηση 91.300 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Alexander McQueen (Αύξηση 78.700 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Jacquemus (Αύξηση 73.630 αναζητήσεων από το 2018-2021)
Hermes (Αύξηση 69.500 αναζητήσεων από το 2018-2021)

Εξετάζοντας ποιος οίκος μόδας ήταν ο πιο δημοφιλής στην Ευρώπη, η Louis Vuitton έχει και εκεί την πρώτη θέση, για περισσότερες από τις μισές (57%) ευρωπαϊκές χώρες. Ο οίκος Dior ήρθε στη δεύτερη θέση σε όλη την Ευρώπη, κατακτώντας, όμως, την πρώτη θέση σε 17 διαφορετικές χώρες.

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.