Η Sarah Jessica Parker θυμάται τις εμφανίσεις της στο Met Gala και τη σχέση της με τον Alexander McQueen

«Ήξερε πώς ένιωθα γι’ αυτόν, και υπήρχε τόση στοργή και ένας τόσο βαθύς θαυμασμός και όλοι τον αγαπούσαν γιατί ήταν τόσο ευσυγκίνητο άτομο»

Μία εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή του φετινού Met Gala η Sarah Jessica Parker μίλησε στη Vogue για τις πιο ξεχωριστές εμφανίσεις της στη μεγαλύτερη δεξίωση μόδας και την ιστορία πίσω από τα λουκ της.

Αν όμως θα έπρεπε να ξεχωρίσει ένα αυτό φαίνεται πως είναι η κοινή εμφάνιση που πραγματοποίησε το 2006 με τον Alexander McQueen.

Τη συγκεκριμένη χρονιά το θέμα ήταν AngloMania: Tradition and Trangession in British Fashion και η πρωταγωνίστρια του Sex And The City περπάτησε στο κόκκινο χαλί συνοδευόμενη από το σχεδιαστή Alexander McQueen.

Η Parker φόρεσε ένα φόρεμα με κρεμ τούλι με πινελιές από δαντέλα ενώ κυριαρχούσε το κόκκινο καρό και ο McQueen ολοκλήρωσε το σύνολό του με σμόκιν σακάκι, κόκκινο καρό κιλτ και μαύρες μπότες με κορδόνια με λευκές κάλτσες μέχρι το γόνατο. Όπως εξομολογείται η ηθοποιός, μόλις έμαθε το θέμα ήξερε αμέσως ότι ήθελε να πάει με το σχεδιαστή.

Αναλογιζόμενη ένα στιγμιότυπο της ίδιας και του σχεδιαστή είπε: «Αυτό που με εντυπωσιάζει περισσότερο σε αυτή τη φωτογραφία τώρα, μπορείτε να δείτε πού τελειώνει ο ώμος του και που ξεκινάω εγώ. Έχω δει την εικόνα πολλές φορές και ξέρω τι είναι αυτό και ξέρω τι χρειάστηκε για να το φτιάξει και πόσο τον ένοιαζαν όλες οι λεπτομέρειες και τα πάντα. Αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση σε αυτή τη φωτογραφία είναι πού είναι τα κεφάλια μας, πόσο προσεκτική είμαι… Όσο ντροπαλός γινόταν, τόσο πιο ντροπαλή γινόμουν κι εγώ. Το βλέπω σε αυτή (τη φωτογραφία)».

Η ηθοποιός συνεχίζει μάλιστα λέγοντας: «Δεν ήταν μια διασκεδαστική βραδιά. Ήταν, αλλά δεν ήταν. Επειδή ήμουν τόσο νευρική. Ήθελα απλώς να είναι καλά», είπε για τον σχεδιαστή που πέθανε το 2010, προσθέτοντας: «Ήξερε πώς ένιωθα γι’ αυτόν, και υπήρχε τόση στοργή και ένας τόσο βαθύς θαυμασμός και όλοι τον αγαπούσαν γιατί ήταν τόσο ευσυγκίνητο άτομο».

Το 2011, το Met Gala απέτινε φόρο τιμής στον εκλιπόντα σχεδιαστή καθώς το θέμα ήταν Alexander McQueen: Savage Beauty. Φορώντας ένα εκθαμβωτικό σαμπανιζέ φόρεμα με σχεδιασμένα κοσμήματα και ένα iconic ζιβάγκο, η Parker είπε ότι το κομμάτι θύμιζε vintage Valentino. «Μου άρεσε πραγματικά. Δεν μου αρέσει τόσο πολύ τώρα. Αλλά ήταν McQueen και το ήθελα… Υπήρχε πολλή σκέψη για τις συνεισφορές του και τη μοναδική προσέγγισή του στη δουλειά του, τις δεξιότητές του στο ντύσιμο, το κόψιμο, όλα τα πράγματα που έκανε με τον δικό του τρόπο που τον έκαναν τόσο εξαιρετικό».

Η πρωταγωνίστρια του And Just Like That… μοιράστηκε επίσης ένα αστείο περιστατικό για το «μυστηριώδες» φόρεμα που φόρεσε στην εκδήλωση υψηλής μόδας το 1995. Υποδεικνύοντας το λεπτό λουράκι και το κομψό μαύρο φόρεμα που φόρεσε εκείνη τη χρονιά, η ηθοποιός είπε: «Αυτό το φόρεμα είναι λίγο μυστηριώδες. Υποθέτω ότι αυτό ήταν ένα φόρεμα από ένα second-hand μαγαζί, το οποίο είχα τότε μακρύνει και ξεκάθαρα έκανα μόνη μου τα μαλλιά και μακιγιάζ».

Συνεχίζοντας την εξιστόρηση για τις εμφανίσεις της, το 2018 σηματοδότησε ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα σύνολα της Parker, καθώς φορούσε ένα μεταλλικό φόρεμα Dolce & Gabbana που ήταν κεντημένο σε χρυσές αποχρώσεις και διέθετε κόκκινες πινελιές σε σχήμα καρδιάς, μαζί με ένα headpiece αναφορικά με το θέμα Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination

«Αυτό το headpiece ήταν απίστευτο και ζύγιζε σαν… δεν ήταν πιο βαρύ από αυτό», είπε, κρατώντας ένα στυλό πάνω από το κεφάλι της. «Αυτό το φόρεμα, το όλο πράγμα ήταν καταπληκτικό».

Η Sarah Jessica Parker ολοκλήρωσε το βίντεο για τη Vogue υπογράφοντας το βιβλίο εμφανίσεών της, «Με ευγνωμοσύνη για τις αμέτρητες, χαρούμενες, γλυκόπικρες, ευτυχισμένες και προνομιούχες αναμνήσεις».

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Editor

Δημοσιογράφος που, αν και στην πραγματικότητα ζει στην Ελλάδα, του αρέσει να ταξιδεύει στον κόσμο. Τόσο κυριολεκτικά όσο και μέσα από σειρές, ταινίες αλλά και τη μόδα.

No Comments Yet

Comments are closed