Ποιον αφορά η Άννα Βίσση;

Νοιάζεται κανείς για την κυκλοφορία των νέων τραγουδιών της;

Η Άννα Βίσση κυκλοφόρησε και φέτος νέο τραγούδι σε συνεργασία ΠΑΝΤΑ με τον Νίκο Καρβέλα. Ακούγεται κάπως 1995-2010 αυτό, τότε που η συνεργασία τους γεννούσε πολλά μικρά διαμαντάκια. Έκτοτε το χάος, με αδιάφορο ή κακό στίχο, μουσικές που δεν ταξίδεψαν ποτέ κανέναν.

Ας το πάρω απ’την αρχή

Μια καριέρα που συνεχίζει σε νέα μορφή. Ώριμη επιλογή η απουσία συνεντεύξεων σε ένα μουσικό σύστημα που λυσσάει για επιπλέον -και περιττή πολλές φορές- δημοσιότητα. Η Βίσση το αποτίναξε. Ελάχιστες συνεντεύξεις τα τελευταία χρόνια και νέοι χώροι εμφανίσεων. Το Hotel Ermou ήρθε στη ζωή της, τυχαία ή όχι, το απογείωσε, το έκανε στέκι και η φωνή της συνεχίζει να εντυπωσιάζει τους πελάτες του μικρού, πολύ ζεστού χώρου.

Το στιλιστικό της κομμάτι άλλαξε. Είτε σου αρέσει είτε όχι, η Βίσση βρήκε το προσωπικό της στιλ μέσα σε πανάκριβα ρούχα που ταιριάζουν στην περσόνα της performer.

Υπέροχα όλα αυτά. Μέχρι εδώ όμως.

Οι νέες μουσικές επιλογές της φαίνεται να μην αγγίζουν κανέναν ενώ τα παλαιότερα κομμάτια της ακούγονται ακόμα σαν σημερινά. Το νέο της τραγούδι με τίτλο «Αφού» έχει ένα ρεφρέν με στίχους όπως «δεν τραβάω κανένα ζόρι αν η πρώτη σου αγάπη ήταν αγόρι».

Οι περιπτώσεις είναι δύο.

Πρώτη: Ένας στίχος που δεν ήθελε να προκαλέσει καθώς για τον δημιουργό αποτελεί κάτι καθημερινό, όπως καθημερινά νοήματα «αγάπης» ή «χωρισμού» έχουν όλα τα τραγούδια με συναίσθημα. Σε αυτή την περίπτωση, λοιπόν, πρόκειται για ένα αδιάφορο (μουσικά) τραγούδι που είναι Καρβελικό (πολύ) όταν το κοινό αυτό δεν υπάρχει πια.

Δεύτερη περίπτωση: Θέλησε να προκαλέσει, τραγουδώντας έναν στίχο που καμία άλλη δε θα το έκανε. Και ευτυχώς που δε θα το έκανε. Γιατί οι άλλες με αντίστοιχα εντυπωσιακή φωνή και στην ίδια διάρκεια καριέρας κυκλοφορούν συγκλονιστικά τραγούδια που θα μείνουν διαχρονικά. Όπως το «Αν» της Δήμητρας Γαλάνη που κυκλοφόρησε πριν 3-4 χρόνια. Όταν, λοιπόν, η Βίσση τραγουδάει «Αφού», η Γαλάνη τραγουδάει «Αν».

Όποιος κι αν ήταν ο στόχος, αν το κοινό δεν υπάρχει, το αποτέλεσμα είναι μηδενικό. Γιατί το κοινό δεν νοιάζεται (αποδεδειγμένα πια) για τη νέα κυκλοφορία της Άννας Βίσση.

Νοιάζεται για τις live εμφανίσεις της όπου θα παρουσιάσει τη δισκογραφία της, διασκευασμένη ή όχι. Νοιάζεται για τη νέα της εικόνα που αν και η Βίσση παραμένει στην κορυφή της ελληνικής μουσικής ως καλλιτέχνης, έχει αποτινάξει κάθε περιττό, χαράσσοντας τη δική της νέα πορεία. Μια νέα πορεία που έχει ανάγκη από καλή μουσική, συγκινητικό στίχο και μεγάλη ερμηνεία. Το τελευταίο το ‘χει στο τσεπάκι της. Τα υπόλοιπα δύο, αν θελήσει, θα τα βρει.

 

 

ΤΑΣΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝHΣ
ΤΑΣΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝHΣ

MR. TIPSTER

Γράφει για όσα τον ενδιαφέρουν, του κινούν την περιέργεια ή τον εκνευρίζουν. Τα τελευταία είναι συνήθως περισσότερα.

1 Comment
  1. Πόσο μα πόσο δίκιο έχετε! Η Βίσση έχει αποδείξει την καλλιτεχνική της αξία, δεν πρέπει να πιστέψει ούτε στιγμή πως έχει ανάγκη από ανόητα προκλητικούς στίχους για να διατηρείται στην επικαιρότητα! Συγχαρητήρια για τη νηφάλια και δίκαιη κριτική σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published.