Έκανε και το πρώτο της εξώφυλλο στο περιοδικό WWD, το οποίο από πολλούς θεωρείται «η βίβλος της μόδας». Η North, μάλιστα, αποτέλεσε και το κεντρικό πρόσωπο της θεματικής του τεύχους, το οποίο ήταν αφιερωμένο στην «Γενιά A» (οι γεννημένοι από το 2005 και μετά), η οποία πιστεύεται ότι δεν θα έχει καμία σχέση με όλες τις προηγούμενες και θα επηρεάσει καταλυτικά τις καταναλωτικές συνήθειες και την οικονομία από το 2025 και μετά, οπότε και οι κάτω των 18 θα αποτελούν πλέον το 22% του πληθυσμού των ΗΠΑ.

Είναι χαρακτηριστικό, επιπλέον, ότι η «Γενιά Ζ» (οι γεννημένοι από τα μέσα των 90s μέχρι τα μέσα των 00s), που προηγείται της «Γενιάς Α», έχει ήδη ισχυρές καταναλωτικές συνήθειες και αγοραστική δύναμη, αφού το 69% της χρησιμοποιεί καλλυντικά και το 68% ακολουθεί μία ρουτίνα δερματικής περιποίησης.

Το περιοδικό, μάλιστα, σημειώνει για την 5χρονη: «Η West, είτε το ξέρει, είτε όχι, είναι στην πρώτη γραμμή μία γενιάς, που είναι τρομερά συνδεδεμένη και σε επαφή με την μόδα και την ομορφιά και την μοναδικότητα στο στυλ. Με το όνομα Άλφα, ώστε να σηματοδοτείται μία νέα αρχή, αυτή η ηλικιακή ομάδα είναι διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη έχει δει ποτέ ο κόσμος».