Για τη δημιουργία του Maestro, τις δύσκολες σκηνές που γύρισε αλλά και την ένταξη της σειράς στο Netflix, μίλησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, που βρέθηκε στον καναπέ του “Καλύτερα δε Γίνεται”.

Ο γνωστός ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ανέφερε στη Ναταλία Γερμανού ότι η έλευση του “Maestro” στην πλατφόρμα ροής του δημιούργησε περισσότερο άγχος για τις επόμενες δουλειές του. «Καθόλου δεν ψωνίστηκα για το Netflix. Αγχώθηκα για αυτά που γράφω τώρα, ξέροντας ότι θα το δουν και πιο πολλά μάτια» είπε χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, αποκάλυψε πως η σειρά γράφτηκε μέσα στην καραντίνα και τα μόνα πρόσωπα που είχε στο νου του, κατά τη συγγραφή της, ήταν του Φάνη Μουρατίδη και της Μαρίας Καβογιάννη. «Το έγραψα στην καραντίνα. Μόνο τον Φάνη τον είχα γράψει εξαρχής για τον Φάνη. Και τη φωνή της Μαρίας, οπότε έγραψα και τη Μαρία. Έγραψα τους ρόλους και τους ήρωες και μετά επέλεξα τους άλλους». Σχετικά με την Καβογιάννη μάλιστα ανέφερε πως «Η Μαρία Καβογιάννη είναι μία σπουδαία ηθοποιός, στο μοντάζ τη χαζεύω. Μπορεί να είναι σε έναν διαφορετικό κόσμο και με το “πάμε” μεταμορφώνεται».

Ο Παπακαλιάτης μίλησε επίσης για τη δουλειά που έκανε ο ίδιος στα παρασκήνια του Maestro. «Ήθελα αυτή τη φορά να είμαι περισσότερο πίσω από τις κάμερες, πιστεύω ότι οι δημιουργοί είναι και να ακολουθούμε την εποχή και να θέτουμε τα ερωτήματά μας» είπε ο ηθοποιός και στη συνέχεια μίλησε για τους επικριτές της σχέσης που είχε ο χαρακτήρας του με την τηλεοπτική Κλέλια. «Δεν έγινε ποτέ κανένα μεγάλο θέμα, ήμουν πολύ συγκεκριμένος και ξεκάθαρος ότι δεν υπάρχει τίποτα κακοποιητικό από εκεί και πέρα ήμουν ok. Δεν ήταν δάσκαλος, ήταν μουσικός. Η σχέση των δύο είναι μία αγνή σχέση και αν δεις τη σχέση τους δεν είναι κάτι ξένο ανάμεσά τους» σχολίασε.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δεν παρέλειψε να απαντήσει σχετικά με τις σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας, με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη να αναρωτιέται κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων τι θα προβληθεί προς το κοινό. «Δεν είναι αυτοσκοπός να πεις στην ιστορία κάτι ακραίο. Το ακραίο είναι ένα όχημα, προκειμένου να αφηγηθείς κάποια πράγματα, να γυρίσεις το κεφάλι του θεατή. Έτσι χρησιμοποίησα αυτό το ακραίο μοντέλο του Γιάννη Τσορτέκη και πάρα πολλές φορές στο γύρισμα έλεγα: τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, τι θα δει ο κόσμος;» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας να μιλά για το ίδιο θέμα, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος επεσήμανε: «Κάναμε γύρισμα και την ώρα αυτής της βίαιης σκηνής, που υπήρχε αυτό το μούδιασμα ακόμη και σε μένα, καθόμουν στο μόνιτορ και ξαφνικά γίνεται μία παύση. Και ακούγεται κάποιος από το συνεργείο και λέει: εμάς Παπακαλιάτη μας είπαν να ‘ρθουμε να γυρίσουμε, ρε παιδιά, κι εδώ γυρνάμε Οικονομίδη».





Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου