Από τότε που πρωτοδημιουργήθηκε από την Diptyque, το άρωμα Do Son ήταν πάντοτε συνδεδεμένο με την εφευρετικότητα και την δημιουργικότητα. Πέρσι, οι αξίες του εκθειάστηκαν σε ένα λεύκωμα από τον διάσημο φωτογράφο Tim Walker, ενώ, φέτος, το Do Son αναγεννάται δημιουργικά μέσα από έναν νέο τρόπο έκφρασης.

Από το Βιετνάμ στο Παρίσι, από μια ανάμνηση σε μια ευωδιά, από ένα σκίτσο σε ένα κινούμενο σχέδιο, αυτό το εμβληματικό άρωμα της Diptyque συνεχίζει να τροφοδοτεί τη φαντασία και να καλλιεργεί ξεχωριστές καλλιτεχνικές συνεργασίες. Δεκαοκτώ χρόνια μετά τη δημιουργία του, το Do Son μπαίνει σε ένα νέο κεφάλαιο – γεμάτο κίνηση, με χρώματα και μουσική – μιας ιστορίας που είναι ήδη πλούσια σε εικόνες και όραμα. Ένα κεφάλαιο που υμνεί το σχέδιο – ένα πάθος άρρηκτα συνδεδεμένο με την ταυτότητα του Οίκου, που εκφράζεται τώρα με έναν τρόπο νέο, δυναμικό, παγκόσμιο και κινηματογραφικό. Ένα animated film, ένα μοναδικό δημιουργικό μέσο, ιδανικό για να ξυπνά συναισθήματα και παραστάσεις.

Εμπνευσμένο από μια παιδική ανάμνηση ενός εκ των τριών ιδρυτών τής Diptyque, αλλά και από τις ευωδιές της παραθαλάσσιας βιετναμέζικης πόλης από την οποία πήρε το όνομά του, φέτος το Do Son θα αφηγηθεί την ιστορία του με τη μορφή ενός animated film, που δημιουργήθηκε από το νέο παριζιάνικο studio Werlen Meyer, γνωστό για τη συνεργασία του με τον Wes Anderson και τον Stromae.

Το άρωμα, μια σύνθεση του Fabrice Pellegrin, με την πολύτιμη συνδρομή των Christiane Montadre-Gautrot και Yves Coueslant, δημιουργήθηκε έχοντας στο νου τη μητέρα του Coueslant.

«Ήταν μια συνεργασία κατά την οποία οι τρεις μας μοιραστήκαμε πολλά μεταξύ μας. Άντλησα την ουσία από τις ταξιδιωτικές αφηγήσεις και τις αναμνήσεις που μοιράστηκαν μαζί μου οι ιδρυτές της Diptyque και μέσα από αυτές δημιουργήθηκε το Do Son. Το άρωμα ήταν η προσπάθειά μου να αναδημιουργήσω, μέσα από τη χαρακτηριστική ευωδιά της τουμπερόζας, την ατμόσφαιρα και την ανάμνηση μιας παιδικής ηλικίας στο Βιετνάμ. Η τουμπερόζα είναι ένα εκπληκτικό λουλούδι – επιβλητικό από κάθε άποψη, και για τον Yves, είναι ένα λουλούδι τρυφερό και ουσιαστικό. Έγινε σημείο αναφοράς μας. Δούλεψα πάνω σε αυτό με μεγάλη φροντίδα, αναπτύσσοντας τις πράσινες, aquatic, λουλουδάτες, κρεμώδεις και ηλιόλουστες όψεις του. Και μέσα από αυτή τη διαδικασία πήρε ζωή αυτό το ακόρντο.»

Ανακάλυψε το νέο συλλεκτικό Do Son της Diptyque:

Διαθέσιμο στο atticadps.gr, 62,00€

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.