Η Garnier επιλέγει καθημερινές γυναίκες για τη νέα καμπάνια της Olia.

Η βασική ιδέα προκύπτει από το γεγονός ότι ο χαρακτήρας της GARNIER είναι καθαρά ανθρωποκεντρικός και απευθύνεται σε γυναίκες που αναζητούν προϊόντα αποτελεσματικά και εύκολα στη χρήση. Έτσι, η καμπάνια έχει σαν στόχο να έρθει πιο κοντά στις καταναλώτριες προφέροντας ιδανικά προϊόντα για εξατομικευμένες ανάγκες.

Έχοντας λοιπόν σαν δεδομένο τις ανάγκες της Ελληνίδας καταναλώτριας, η νέα καμπάνια της OLIA, προβάλλεται από τρεις λαμπερές και όμορφες γυναίκες διαφορετικού στυλ και background.

Tα 3 αυτά διαφορετικά προφίλ εκπροσωπούν τις 3 βασικές κατηγορίες γυναικών στις οποίες απευθύνεται το προϊόν.

Ο Νικόλας Βιλλιώτης, ο επίσημος Hair Colorist της Garnier, ήταν εκεί να συμβουλεύσει τις τρεις γυναίκες σχετικά με την απόχρωση που τους ταιριάζει.

Τις νέες Olia θα βρεις online εδώ.

Περισσότερα tips από τον Νικόλα Βιλλιώτη εδώ.