Έλληνας στη διεθνή καμπάνια του νέου αρώματος Givenchy

Για το launching του νέου IRRESISTIBLE Eau de Toilette, η Givenchy Parfums αποκαλύπτει τους τρεις μεγάλους νικητές της #irresistibleisme πρόκλησης, η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο στις πλατφόρμες TikTok και Instagram του official account του οίκου @givenchybeauty.

Πάνω από 3000 άτομα από όλο τον κόσμο συμμετείχαν σε αυτή την ενωτική πρόκληση παρουσιάζοντας ακαταμάχητες χορογραφίες, καθοδηγούμενες από μια απίστευτα συναρπαστική ενέργεια. Από τους 15 προεπιλεγέντες υποψηφίους, η Σάρα Μοντείλ (Γαλλία), ο Άνταμ Χαλίλ (Ελλάδα) και η Μάγια ντε Σαέγκερ (Βέλγιο) επιλέχθηκαν τελικά οι πρεσβευτές για την ψηφιακή καμπάνια του νέου IRRESISTIBLE Eau de Toilette του οίκου Givenchy.

Στα βίντεο κλιπ που γυρίστηκαν τον Μάιο στο Παρίσι και αποκαλύφθηκαν πρόσφατα στις πλατφόρμες @givenchybeauty TikTok και Instagram, κάθε ένας από τους τρεις νικητές μοιράζεται τη δημιουργική του ενέργεια και εκφράζει τη μοναδικότητά του μέσα από ένα χορευτικό κίνημα… Μια πραγματική πρόσκληση για να αφήσετε να πάει για να ενσαρκώσει το νέο συναρπαστικό άρωμα από Givenchy!

Ακολουθήστε το YourTipster.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα νεότερα του lifestyle κόσμου.

ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ
ΕΛΕΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΗ

Beauty Editor

Έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands ομορφιάς ενώ έχει περάσει και από τον χώρο του PR/Branding & Εvents Management. Λατρεύει τις ωραίες εικόνες, ταξιδεύει πολύ συχνά για να εμπνέεται και είναι απόλυτα beauty junkie.

No Comments Yet

Comments are closed