Το De Los Santos «γεννήθηκε» έπειτα από μια μεταμορφωτική περίοδο απώλειας. Είναι ένα άρωμα που δημιουργήθηκε για να ξυπνήσει μνήμες, να αναγνωρίσει το εφήμερο, να γιορτάσει τη ζωή.

Φόρος τιμής στις παραδόσεις της Día de los Muertos και της All Saints’ Day, το άρωμα αυτό αποτελεί μια ωδή στην υπερβατική δύναμη της συνάντησης σε συλλογικές τελετουργίες και μεταφράζει το άρωμα σε μια νέα ιεροτελεστία ανάμνησης.

Ένα aromatic σύννεφο από musk, το οποίο διαπερνά η καθαρότητα του φασκόμηλου. Το μεγαλείο του amber και του θυμιάματος «γειώνεται» από την ρίζα ίριδας και το δαμάσκηνο mirabelle, ενώ γήινες νότες λαβδάνου αναδύονται στο τελείωμα. Η καμπάνια για το De Los Santos βασίζεται σε εικόνες του Estevan Oriol. Ο θρυλικός φωτογράφος και σκηνοθέτης είναι διάσημος για την διεισδυτική ματιά του στις υποκουλτούρες του Los Angeles – από τον Snoop Dog και τον 50 Cent μέχρι τους lowriders, την κουλτούρα της πόλης και των συμμοριών – και εδώ ο προβολέας πέφτει στην κοινότητά του: τους μουσικούς, τις φίλες, τα τοπικά μοντέλα στην περιοχή γύρω από το Los Angeles River και το Silverlake.

«Το background μου είναι η hip-hop, το streetwear και τα φτιαγμένα αμάξια», εξηγεί ο Oriol. «Και πρόσφατα εδώ, είδαμε ξανά νεαρά κορίτσια στην κουλτούρα του lowriding, που έφεραν πίσω το Chicana style των 80s και των 90s στον τρόπο που ντύνονται. Όλη η ομάδα στο σκηνικό ήταν από αυτή την κουλτούρα, από την σκηνή αυτής της περιοχής. Όλοι έκαναν αβίαστα αυτό που έπρεπε να κάνουν. Φέραμε την Byredo στον κόσμο μας».

Βρες το νέο άρωμα του οίκου Byredo εδώ